SheCharisma

متفاوت بودن جسارت میخواهد

در آغاز نور است
نوری برای حرکت در مسیر پیشرفت
نوری به روشنی شی کاریزما

معرفی شی کاریزما

محصولات الکترونیک

محصولات روشنایی

از خدمات. تزریق پلاستیکطراحی و تولید انواع قالب های پلاستیکی و فلزیبافت کناف بر روی انواع سیم، کابل و ...مونتاژ بورد الکترونیک DIP و SMD شی کاریزما دیدن فرمایید.

جهت مشاهده اینجا کلیک کنید

محصولات روشنایی شی کاریزما

محصولات الکترونیک شی کاریزما

شی کاریزما چگونه متولد شد

 شرکت کمال آفرین یزدان راد از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه بازرگانی آغاز نمود و در بهار سال 1399 طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال ، (جهش تولید ) اقدام به ساخت و راه اندازی کارخانه ای در حوزه تولید محصولات الکترونیک با برند SHE CHARISMA نمود و وارد عرصه تولید محصولات الکترونیک گردید . مجموعه ما با وجود فرازو نشیب های بسیار در شرایط اقتصادی کنونی با استعانت از خداوند متعال ، همراهی و تلاش پرسنل مستعد این مجموعه توأم با قدرت و درایت و با هدف کار آفرینی و بکارگیری نیروهای متخصص و جوان ظرف مدت کوتاهی توانست با انتقال تکنولوژی و استفاده از ماشین آلات و دستگاههای تمام اتوماتیک مطابق با استاندارهای روز دنیا پا درعرصه ساخت و تولید محصولات الکترونیک بگذارد .

شی کاریزما در شبکه های اجتماعی

fliker-scaled1-min

فلیکر - Flickr

فليکر تغييرات سريع در شدت روشنايی لامپ است که بسته به فرکانس آن ممکن است به صورت بصری قابل تشخيص باشد يا نباشد که به عنوان بزرگتـريـن نقـص در سيستـم روشنايـی ال ای دی شناخته ميشود و باعث سردرد های شديد، خستگی چشم و خواب آلودگی می گردد. مـحـصـــولات روشنـايـی شی کاريزما با بهره گيری از دانش به روز متخصصين کاملا بدون فليکر بوده و سلامت چشمان شما را تضمين می کند.

کنترل کیفیت محصولات شی‌کاریزما

در فرآیند تولید محصولات شی کاریزما، واحد کنترل کیفیت نظارت های مداوم بر فرآیند را داشته تا اطمینان یابند محصولی سالم و مطابق الزامات تولید می شود. کارشناسان کنترل کیفیت شی کاریزما با اندازه گیری و پایش مواد حین تولید آن هم با استفاده از تجهیزات مورد تایید و کالیبره شده از صحت تولیدات اطمینان حاصل می کنند. در این مرحله در صورتی که کارشناسان کیفی متوجه خطایی در محصول شوند سریعاً دستور توقف تولید را صادر می نمایند.

لومن - Lumen

لومن - Lumen

لومِن واحد اندازه گیری “مقدار نور” یک منبع نور و ميزان پرتوهای نور ايجاد شده توسط لامپ ال ای دی است. محصولات روشــنـايی شی کاريزما با استفاده از قطعات با کيفيت 130 لومن با تبديل درصد بالاتری از انرژی به نور باعث توليد کمتر گرما و در نتيجه مصرف بهينه انرژی مي شود و عمر لامپ به مراتب افزايش می يابد. مقدار لومن ناشی از منبع نور ، مجموع مقدار شار نور خروجی خروجی از یک منبع نور در یک سطح بسته است.

نمایندگان شی کاریزما

نمایندگان شی کاریزما

ما در شی‌کاریزما تمرکز خود را بر تولید محصولات الکترونیک باکیفیت بنا نهادیم، طی تمام این سال‌ها، تلاش کردیم تا به کمک کارشناسان مجرب و متخصص در حوزه‌ی الکترونیک عملکرد و کیفیت تولید ملی را به طور مداوم ارتقا دهیم. همچنین همواره یقین داشته‌ایم مشتریان شی‌کاریزما اعضای اصلی این خانواده‌ی بزرگ را تشکیل می‌دهند؛ و با همین باور، بهترین‌ها را برای اعضای خانواده‌ی خود خواسته‌ایم.

تولید محصولات با کیفیت توسط یک تیم حرفه ای